سبحان طلاسبحان طلا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

SobHaN KoOcHoOloOoOoOoOoO

شروع کار وبلاگ

1393/4/8 13:08
نویسنده : mamani maryam
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پسر خوشگلم و دوستای خوبش...

پسرم این چند وقتی که شما بدنیا اومدی من حسابی سرم شلوغ بود (البته اینم بگم همه کار و بارم یه طرف،شیطونی شما یه طرف محبت) خب بگذریم....دیگه ترم آخر بودم و حسابی درگیر درس و پروژه....خدارو شکر که دیگه تموم شد..ولی یه وقت فکر نکنی بیخیالت شده بودماااااا.... نه قند عسلم .... همیشه کنارت بودم و هستمبوس خلاصه ببخشید که دیر شروع به ساخت وبلاگت کردم... راستی اینم اولین عکس آتلیه ایت تو چهارمین ماه زندگیت عزیزم.... بغل

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی مهربون
10 تیر 93 18:56
سلام دوست عزیزم مسابقه چیستان برگذار شد اگه می خواین تو مسابقه چیستان بیاین و با دیگر دوستان مسابقه بدین و ببینین که چه کسی برنده میشه بیاین تو وبلاگ من و مطلب اولی که اسم مطلبشم هست مسابقه چیستان رو بخونین و از مقررات اون با خبر شوید و در مسابقه شرکت کنین یادتون نره که اگه میخاین شرکت کنین حتما باید به من نظر بدین که می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین اگه میگین 6 تا باید 5 تاش درست باشه تا بتونین جایزه کد زیباساز وبلاگ بگیرین البته من کدشو براتون خصوصی میفرسم پس خوش حالمون می کنین تا در مسابقه چیستان شرکت کنین و بهم بگین می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین یادتون نره بیاینا